i DICE posypało głowy popiołem :
Lars Gustavsson powiedział, że:
Kiedy tworzyliśmy Modern Combat na PS2 i Xboxa, nie mieliśmy jeszcze doświadczenia z wydawaniem gry na konsole. Potem przyszedł czas na Bad Company, które w niektórych aspektach uproszczono, może nawet za bardzo. Nie docenialiśmy graczy konsolowych.
Wspomniał też, że głównym celem DICE było zrównanie wrażeń z ogrywania gier konsolowych do tych, które oferowali do tej pory na PC.
Doszliśmy do wniosku, że wśród pecetowców jest tyle samo hardkorowych graczy co wśród posiadaczy konsol. Oczywiście wymagało to pewnych modyfikacji w rozgrywce i sterowaniu, ale grzebanie na pecetach doprowadziło nas ostatecznie do zmiany i ewolucji silnika Frostbite.
Zamiast zmieniać grę, by dostosować ją do konsol, chcieliśmy przenieść to co wyróżniało Battlefielda na pecetach wprost do czytników konsol, by każdy mógł poczuć tę magię.
Jak donosi DICE beta BF4 wystartuje wczenym październikiem co kolwiek to znaczy dokładnej daty nie znamy - beta ta ma mieć charakter otwarty czyli wszyscy będą mieli możliwośćsprawdzić co to jest warte dodatkowo DICE pisze że dla wszystkich co mają jakieś przywileje do bety nabyli Premium do BF3 itp. dostęp do bety będzie przyśpieszony o 3 dni i tyle ....
Co będzie dostępne - tryb Conquest na mapie Siege of Shanghai.
Jak w temacie darkdvrpl nie jest już w WpB jak ktoś chce się dowiedzieć czemu zapraszam na priv.
Jak można się przekonać na filmiku DICE kokazuje nam nowe możliwości BL2.0 przygotowanego dla BF4
Jak widać z mobilnych sprzętów będą dostępne androidy i gejfony
link:
http://www.youtub...YfJ0tXjFiI
YouTube Video
Tym razem dosadną wizualizacja pokazująca szczęśliwego posiadacza xKloca1 – proszę zwrócić uwagę na osobę „posiadacza” możliwe że w przyszłości również powstanie wersja dla kobiałek
I na koniec sam filmik miłego oglądania :
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r2Ug29BVEPI
jak donosi prasa studio "Danger Close" przestało istnieć i ja się pytam czemu się nie dziwię !!!!
Danger Close w swojej dotychczasowej formie już nie istnieje - poinformował Patrick Soderlund, szef EA Games. Rolę studia, jako ekipy wspierającej DICE, przejmie teraz nowo otwarty oddział szwedzkiego studia, DICE LA. Warto podkreślić, że siedziba Danger Close również mieściła się w Los Angeles, ale nie jest to zwyczajna zmiana nazwy bez naruszenia struktur zespołu.
Dziś w nocy gruchnęła wieść, że Electronic Arts rezygnuje z Online Passów - dołączanych do gier jednorazowych kodów, które umożliwiały zabawę w Sieci czy pobranie dodatkowej zawartości. Wielu dziennikarzy rozpływa się z radości, ale czy jest się z czego cieszyć?
<czytaj więcej>
Witajcie w imieniu RADY informujemy że:
- mateuszkowal04 który podobno nie jest ani mateuszem ani kowalem i nie ma 04 lat doczekał się promocji na pełnoprawnego membera,
- w gronie WpB również witamy mati989pl
Proszę zmienić tagi z wpb na WpB - wtamy ponownie co nie oznacza że już można odpuszczać ;)